Obowiązki wynikające z RODO.
Ochrona prywatności jest dla nas bardzo istotna. W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych osobowych i zasadach ich przetwarzania w ramach prowadzenia przez nas działań marketingowych.
W razie jakichkolwiek wątpliwości możecie Państwo skontaktować się z nami listownie pod adresem: ul. Kwiatowa 3/6, 43-180 Orzesze lub e-mailem: info@syposzski.pl.
Administratorem danych jest Szymon Syposz, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą SUN SYSTEMS SZYMON SYPOSZ.
Skąd mamy Państwa dane?
Dane pozyskaliśmy na podstawie wypełnionych przez Państwa formularzy kontaktowych, dostępnych na stronie internetowej https://syposzski.pl/, będących częścią reklamy na FB, a także informacji przekazanych nam w dotychczas zawartych przez Państwa umowach o świadczenie usług turystycznych z naszym Biurem lub na podstawie informacji pozostawionych nam podczas rozmów celem dopasowania odpowiedniej oferty.
Jakie dane przetwarzamy?
Dane, które przetwarzamy to: imię i nazwisko, adres zamieszkania, dane dokumentów tożsamości, numer telefonu, adres do kontaktu, adres poczty e-mail.
W jakim celu przetwarzamy Państwa dane?
Państwa dane osobowe przetwarzamy w celu zawarcia i realizacji umowy o usługi turystyczne oraz w celu marketingu bezpośredniego naszych usług. W tym przypadku podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes administratora znajdujący swoje oparcie w artykule 6 ust. 1 lit. b) oraz f) RODO. Ponadto dane osobowe przetwarzamy w celu przesyłania do Państwa naszych informacji (newsletterów) co czynimy zgodnie z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.
Komu możemy powierzać Państwa dane osobowe?
W związku z powyższym Państwa dane osobowe mogą być przekazane podmiotom, którym muszą zostać udostępnione dane na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie w celu realizacji umów oraz kontynuowania naszej współpracy – przy czym podmioty te będą przetwarzać dane na podstawie zawartej z nami umowy i wyłącznie w zakresie, w jakim zostanie wydane im polecenie. Dla przykładu, dane możemy lub musimy przekazywać do: naszych agentów, dostawców usług technicznych, zakładom ubezpieczeń, bankom, biurom rachunkowym, kancelariom prawnym, liniom lotniczym, przewoźnikom autokarowym, zarządzającym zimową infrastrukturą techniczną w celu uzyskania karnetów (skipass), usługodawcom usług hotelowych, pensjonatowych, gastronomicznych etc.
Jak długo będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe?
Będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych osobowych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów rachunkowych dotyczących umów oraz obowiązków podatkowych.
Jakie macie Państwo prawa?
Zawsze możecie Państwo poprosić nas o dostęp do swoich danych osobowych. Możecie również skorzystać z prawa żądania sprostowania swoich danych, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie, w jakim przetwarzamy Państwa dane w oparciu o prawnie uzasadniony interes, przysługuje Państwu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. W zakresie, w jakim przetwarzamy dane osobowe na podstawie zgody macie Państwo prawo jej wycofania w dowolnym momencie; wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z nami pod adresem info@syposzski.pl.
Podanie przez Państwa danych osobowych jest konieczne do zawarcia i wykonania umowy. Jeżeli jednak w tym momencie chcielibyście Państwo cofnąć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie przez nas danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem info@syposzski.pl, a niezwłocznie spełnimy Państwa prośbę.